Review

Top 3 vánoční filmy

23. prosince 2014 v 17:12 | L.
Vánoce a filmy k sobě neodmyslitelně patří. Ať už jsou to klasiky (Sám doma, Rolničky kam se podíváš) nebo vánoční díly seriálů, tak si bez nich nemůžeme Vánoce představit. U filmů můžeme jednoduše vypnout, vžít se do děje a nachvíli se stát hrdinou, princeznou nebo třeba dítětem ztraceném v New Yorku. Vánočních filmů existuje opravdu moc. Moje tři nejoblíbenější jsem vám vypsala do tohoto článku.

Pelíšky

Pelíšky patří mezi mé nejoblíbenější filmy vůbec. Možná mi to až moc připomíná běžnou českou rodinu. Myslím, že příběh všichni známe. Film pojednává o třech rodinách, které jsou v podstatě jednou rodinou a tráví spolu Vánoce. Film je pojatý neuvěřitelně vtipně a bohužel má i svoje smutnější chvíle. Ale takový je život ...

Vánoce naruby

Můj druhý nejoblíbenější vánoční film je určitě tento. Vánoce naruby je úžasná americká komedie. Dcera už odešla z domu, a tak se manželé rozhodli ingnorovat Vánoce, strávit je hodně daleko a nic neřešit. V tom jim dcera zavolá, že na Vánoce přijede a představí přítele. Jenže doma s tím nikdo nepočítal. Musí sehnat stromeček, výzdobu a hlavně hostinu s hosty... Pomůže jim někdo?

Zlatý kompas

Existuje několik světů, které jsou tomu našemu velmi podobné. V Lyřině světě má každý svého daemona, který má zvířecí podobu. Daemon je něco jako vaše duše, která doopravdy existuje. V Lyřině světě jsou takové duše vzácné a člověk bez nich není nic. Magisterium se všechny duše snaží ovládat a ovládnout tak i všechny světy, jenže zázračným dítětem a vládcem světů má být právě Lyra. Vyhraje Lyra souboj s Vrahouny a Magisteriem?